Buďte součástí

Naše pracovní prostředí:

  • Poskytujeme zázemí stabilní a rychle rostoucí společnosti. Co jiným společnostem trvá dva roky, máme s naším tempem za šest měsíců.
  • Ctíme otevřenost, loajalitu a týmovost. Jsme všichni propojeni skrze společnou práci a máme stejný cíl. Člen týmu je pro nás jako člen rodiny.
  • All Ages Welcome – jsme studenti i senioři, maminky i tátové. Neděláme rozdíly, vážíme si kohokoli, kdo má chuť zodpovědně pracovat, učit se a je v souladu s našimi hodnotami.
  • Vzájemně se od sebe učíme, podporujeme a inspirujeme. Respektujeme názor druhých.
  • Nejsme druh korporátu, kde má každý krok jasně stanovená pravidla. Rádi měníme zajeté postupy. Máme spoustu pestré práce, Vaše invence a kreativita dostane rozhodně prostor.
  • Vítáme ambice a podporujeme kariérní růst. Je přirozené chtít se rozvíjet a profesně posouvat.
  • Children-friendly office. Jsme také rodiče a víme, jak je občas složité skloubit rodinný a pracovní život. Budete-li potřebovat, vezměte si děti do kanceláře.
  • Podporujeme zdravý životní styl. Ve zdravém těle zdravý duch. Máme fit občerstvení v kanceláři a samozřejmě – naše pracovní prostředí i služební auta jsou nekuřácká.
  • Máme originální a smysluplné firemní benefity. Rádi Vám je představíme při výběrovém řízení.

Milan Filo

“Jste loajální a pracujete na maximum? Dáme Vám šanci.”

Průběh výběrového řízení:

  • Nejprve nám, prosím, zašlete svůj životopismotivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.
  • Nejpozději do týdne se Vám ozve naše personální oddělení a sdělí další postup (zamítnutí kandidáta s odůvodněním nebo zařazení do výběrového řízení).
  • 1. kolo výběrového řízení: spočívá v krátkém telefonickém pohovoru s naším personálním oddělením, kterým zjišťujeme základní informace o Vás.
  • 2. kolo výběrového řízení: již proběhne na naší půdě. Za přítomnosti personalisty se setkáte se svým případným budoucím nadřízeným, který Vám zadá praktické testy.
  • 3. kolo výběrového řízení: zde se setkáte minimálně s jedním členem nejvyššího vedení holdingu. Poznat se osobně s každým vážným zájemcem o zaměstnání je pro náš management více než důležité.
  • V případě všestranné spokojenosti se dohodneme na termínu nástupu.
  • Nabídneme Vám možnost volby práce na HPP nebo na ŽL. U hlavního zaměstnaneckého poměru uzavřeme standardně smlouvu na dobu určitou (1 rok) s tříměsíční zkušební dobou. Po vzájemné dohodě prodloužíme po roce smlouvu na dobu neurčitou.

Daniela Filo

“Jste kreativní? Je pro Vás práce současně i největší vášní? Rozčilují Vás všichni, kteří říkají: “to nejde”? Vítejte v našem světě!”

VOLNÉ POZICE

Co bude Vaší zodpovědností?

  • Zajištění efektivního technického a provozního chodu svěřeného areálu;
  • tvorba plánů a rozpočtů;
  • pravidelný reporting provedených prací a fungování přidělených objektů;
  • péče a komunikace se stávajícími nájemníky, řešení jejich požadavků v rámci technického a provozního stavu areálu;
  • aktivní vyhledávání nových nájemníků a komunikace s potenciálními zájemci;
  • správa provozního účtu a vedení jeho evidence;
  • řízení údržby, úklidových služeb a ostrahy;
  • zajištění investic a oprav, dohled nad stavebními pracemi, TDI;
  • výběr vhodných dodavatelů a servisních firem, koordinace jejich prací a kontrola kvality;
  • zajištění BOZP a PO, revizí a potřebné dokumentace, energetický management;
  • spolupráce na dílčích projektech holdingu.

Co od Vás rozhodně potřebujeme?

  • Vzdělání stavebního směru;
  • 3 roky zkušeností z facility managementu;
  • schopnost jednat s klienty, dodavateli i konkrétními úřady v případě potřeby;
  • pokročilou znalost Excelu a tvorby efektivního rozpočtu;
  • schopnost kritického myšlení v souvislostech,
  • aktivní přístup k práci a hledání nových postupů,
  • přítomnost na dalších projektech a ochotu cestovat po ČR.

 Kdo se v této pozici najde?

  • Člověk se zkušenostmi se správou objektů, se stavebními a technickými znalostmi a dovednostmi;
  • ten, kdo se nebojí výzev a umí přijmout zodpovědnost za svá rozhodnutí;
  • právě Vy, pokud domýšlíte situace a důsledky jednotlivých kroků v procesu.

 Jak se Vám odměníme?

  • Samozřejmě spravedlivou pravidelnou mzdou a potřebným vybavením pro Vaši práci;
  • příjemnými kolegy, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si;
  • novými kancelářemi v centru Hradce Králové a v Jičíně;
  • dalšími benefity, které Vám rádi představíme na osobním setkání.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Výroba nábytku (lamino, dýha, masiv) na míru;
  • práce v dílně s kolegy, kteří Vás zaučí, vše ukáží a budou Vaší oporou;
  • montáže v jednotlivých nemovitostech dle zakázek holdingu;
  • práce v jednosměnném provozu.

Kdo se v této pozici najde?

  • Ten, kdo má rád práci se dřevem. Dáme šanci i absolventům;
  • ten, kdo má již zkušenosti, ale nechce si shánět nové zakázky. My zakázek máme nad hlavu;
  • ten, kdo je manuálně zručný, u práce přemýšlí a chce se učit nové věci.

Jak se Vám odměníme?

  • Samozřejmě spravedlivou pravidelnou mzdou a potřebným vybavením pro Vaši práci;
  • příjemnými kolegy, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si;
  • stálým přívalem práce pro naše projekty;
  • zázemím v Lázních Bohdaneč (doprava je možná s kolegy z oblasti Nový Bydžov a Kolínsko).

Co od Vás rozhodně potřebujeme?

  • stavební vzdělání,
  • znalost ArchiCad, Revit, Cad preference 3D,
  • praktické zkušenosti min. 5 let,
  • nákresy návrhů dle odsouhlasených parametrů,
  • připravit dokumenty ve správný čas, aby je byly úřady schopny schválit v co nejkratším termínu,
  • přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
  • aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.

Co pro Vás bude velkou výhodou?

  • zkušenosti s architekturou i v oblasti engineeringu,
  • schopnost jednat s úřady (např. vymyslet kompromisní řešení, aby byl projekt schválen stavebním úřadem),
  • spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Projektování – návrhy a tvorba výkresové dokumentace (cca 60 % náplně práce).
  • Podílení se na tvorbě rozpočtu – výjezdy k potenciálním akvizicím, kde si prohlédnete, v jakém stavu stavba je a navrhnete, jaké části stavby ponechat a které zrekonstruovat. Pomoc při naceňování dílčích stavebních činností a tvorba odhadu cen rozsahu rekonstrukce. Cílem je „dodržet stanovený rozpočet“.
  • Engineering – tvorba podkladů pro úřady, jednání s úřady či se sousedy.

Kde budete pracovat?

Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty.

Co od Vás rozhodně potřebujeme?

  • stavební vzdělání,
  • zkušenosti z projektového managementu min. 5 let,
  • schopnost jednat s dodavateli a konkrétními úřady v případě potřeby,
  • spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce,
  • přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
  • aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.

Kdo se v této pozici najde?

  • bývalý majitel stavební firmy či zkušený projektový manažer ze stavební společnosti,
  • člověk s praktickými zkušenostmi z pozice stavbyvedoucího, stavebního dozoru či z projekce.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Projektový management – převzetí projektu v momentu podepsání kupní smlouvy konkrétní nemovitosti a odevzdávání v momentu předání nemovitosti ke kolaudaci.
  • Koordinace – prací projektanta, stavební firmy a stavebního dozoru.
  • Jednání – s dodavateli a zadavateli a s úřady.
  • Tendry, výběrová řízení – v případě potřeby oslovení stavebních firem v lokalitách, kde nejsou nasmlouvaní již osvědčení dodavatelé.
  • Kontrola – že projektant dodal potřebné podklady, že má stavební firma a kooperující profese správné podklady i materiál.
  • Plánování – termínů a zajištění synchronizace pomocných stavebních profesí.
  • Stress management – řešení různých nenadálých situací, které vyvstanou v rámci stavebního řízení.

Kde budete pracovat?

Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty

Pokud máte zájem o práci v našem týmu, zašlete svůj životopismotivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.

Robin Šimek

“Držíte slovo a stojíte si za svým názorem? Pojďme se sejít.”