Buďte součástí

Naše pracovní prostředí:

  • Poskytujeme zázemí stabilní a rychle rostoucí společnosti. Co jiným společnostem trvá dva roky, máme s naším tempem za šest měsíců.
  • Ctíme otevřenost, loajalitu a týmovost. Jsme všichni propojeni skrze společnou práci a máme stejný cíl. Člen týmu je pro nás jako člen rodiny.
  • All Ages Welcome – jsme studenti i senioři, maminky i tátové. Neděláme rozdíly, vážíme si kohokoli, kdo má chuť zodpovědně pracovat, učit se a je v souladu s našimi hodnotami.
  • Vzájemně se od sebe učíme, podporujeme a inspirujeme. Respektujeme názor druhých.
  • Nejsme druh korporátu, kde má každý krok jasně stanovená pravidla. Rádi měníme zajeté postupy. Máme spoustu pestré práce, Vaše invence a kreativita dostane rozhodně prostor.
  • Vítáme ambice a podporujeme kariérní růst. Je přirozené chtít se rozvíjet a profesně posouvat.
  • Children-friendly office. Jsme také rodiče a víme, jak je občas složité skloubit rodinný a pracovní život. Budete-li potřebovat, vezměte si děti do kanceláře.
  • Podporujeme zdravý životní styl. Ve zdravém těle zdravý duch. Máme fit občerstvení v kanceláři a samozřejmě – naše pracovní prostředí i služební auta jsou nekuřácká.
  • Máme originální a smysluplné firemní benefity. Rádi Vám je představíme při výběrovém řízení.

Milan Filo

“Jste loajální a pracujete na maximum? Dáme Vám šanci.”

Průběh výběrového řízení:

  • Nejprve nám, prosím, zašlete svůj životopismotivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.
  • Nejpozději do týdne se Vám ozve naše personální oddělení a sdělí další postup (zamítnutí kandidáta s odůvodněním nebo zařazení do výběrového řízení).
  • 1. kolo výběrového řízení: spočívá v krátkém telefonickém pohovoru s naším personálním oddělením, kterým zjišťujeme základní informace o Vás.
  • 2. kolo výběrového řízení: již proběhne na naší půdě. Za přítomnosti personalisty se setkáte se svým případným budoucím nadřízeným, který Vám zadá praktické testy.
  • 3. kolo výběrového řízení: zde se setkáte minimálně s jedním členem nejvyššího vedení holdingu. Poznat se osobně s každým vážným zájemcem o zaměstnání je pro náš management více než důležité.
  • V případě všestranné spokojenosti se dohodneme na termínu nástupu.
  • Nabídneme Vám možnost volby práce na HPP nebo na ŽL. U hlavního zaměstnaneckého poměru uzavřeme standardně smlouvu na dobu určitou (1 rok) s tříměsíční zkušební dobou. Po vzájemné dohodě prodloužíme po roce smlouvu na dobu neurčitou.

Daniela Filo

“Jste kreativní? Je pro Vás práce současně i největší vášní? Rozčilují Vás všichni, kteří říkají: “to nejde”? Vítejte v našem světě!”

VOLNÉ POZICE

Co bude Vaší zodpovědností?

  • Vytipovávání správných lokalit, vyhledávání a nakupování potenciálních nemovitostí. (Naše „cílovky“ jsou středně velké a velké nemovitosti v hodnotě od 30 mil. Kč).
  • Neustálý pohyb v terénu – z tepla kanceláře nic nenajdete. Je třeba jít do ulic či za správnými kontakty. Pokud víte, kam a ke komu, jste náš člověk.
  • Jednání s majiteli nemovitostí, realitními makléři, právníky a interním týmem společnosti.
  • Komunikovat vždy seriózně, profesionálně a poctivě.
  • Budovat dlouhodobé vztahy v duchu zásad holdingu BICZ.
  • Obchod, nákup smysluplných nemovitostí a zpracování obchodních dokumentů.
  • Provádět analytické výpočty obchodních příležitostí – matematické dovednosti.
  • Prodej výnosových nemovitostí z portfolia BICZ – kompletní zajištění podkladů a komunikace s potenciálními klienty včetně prohlídek.
  • Vzdělávat se a být odborníkem v oblasti nákupu a prodeje nemovitostí.
  • Účastnit se pravidelných porad divize Real Estates.

Kdo je náš správný specialista akvizic?

  • Má min. SŠ vzdělání.
  • Má již zkušenosti s vyhledáváním středně velkých a velkých nemovitostí (bytové domy, kancelářské prostory, menší průmyslové areály).
  • Zná velmi dobře český trh s nemovitostmi a umí se v něm pohybovat.
  • Ideálně člověk, který pracoval dlouhodobě jako realitní makléř či jako specialista akvizic u developera nebo u jiné společnosti zabývající se nemovitostmi.
  • Má reprezentativní vystupování i skvělé komunikační schopnosti.
  • Vyhledává nové výzvy, nečeká na zadání úkolu a jedná samostatně.

Kdo se v této pozici najde?

  • Ten, kdo je aktivní a vymýšlí postupy a cesty, jak najít správné nemovitosti.
  • Kdo zná diplomacii i zásady slušné komunikace a dokáže důstojně reprezentovat holding BICZ.
  • Kdo má schopnost analytického myšlení a talent pro to vyhodnotit, které nemovitosti dává smysl koupit a které naopak ne.
  • Kdo pracuje zodpovědně, je na něho spolehnutí.
  • Kdo je orientovaný na výsledek.
  • Kdo jedná vždy i za všech okolností férově, slušně a plní své sliby.
  • Kdo je týmový hráč a umí dojít ke společnému konsensu.

A co za to?

  • Samozřejmě spravedlivou pravidelnou mzdu a potřebné vybavení pro Vaši práci.
  • Dostanete možnost volby práce na plný zaměstnanecký úvazek či spolupráci formou obchodní smlouvy (časový fond 160 hodin měsíčně).
  • Zaškolením a sdílením našeho know-how.
  • Otevřeností a přímou podporou ředitele divize Real Estates.
  • Příjemnými kolegy, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si.
  • Zázemím kanceláří v centru Hradce Králové.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • vést aktivní obchodní jednání na privátní i korporátní úrovni,
  • rozvíjet a spravovat vlastní klientské portfolio,
  • budovat dlouhodobé vztahy s finančními partnery,
  • jednat vždy seriózně, profesionálně a poctivě,
  • vzdělávat se a být odborníkem v oblasti správy majetku,
  • spolupracovat s regionálním obchodním ředitelem a kolegy,
  • účastnit se pravidelných porad,
  • zpracovávat obchodní nabídky a dokumenty.

Kdo je náš správný specialista obchodu?

  • má VŠ vzdělání nebo min. SŠ vzdělání (maturitu),
  • má zkušenosti v oblasti bankovnictví, investování do nemovitostí apod.,
  • zná velmi dobře český finanční trh a umí se v něm pohybovat,
  • má vybudovanou vlastní klientelu, které může nabídnout další zajímavé finanční možnosti,
  • má reprezentativní vystupování i skvělé komunikační schopnosti,
  • vyhledává nové výzvy, nečeká na zadání úkolu a jedná samostatně.

Kdo se v této pozici najde?

  • ten, kdo je aktivní a přemýšlí v souvislostech,
  • kdo se aktivně zajímá o finance a investice,
  • kdo nečeká na úkol a dokáže aktivně oslovit nového klienta,
  • kdo pracuje zodpovědně, je na něho spolehnutí,
  • kdo je orientovaný na výsledek,
  • kdo je rád v kontaktu s lidmi,
  • kdo jedná vždy i za všech okolností férově, slušně a plní své sliby,
  • kdo je týmový hráč a umí dojít ke společnému konsensu,
  • kdo rád jezdí autem a čas pro něj není limitující,
  • kdo je proaktivní a vymýšlí postupy a cesty,
  • kdo chce být sám sebou a ukázat všem, co v něm je!

A co za to?

  • Nebudeme vás zatěžovat předsudky ani zbytečnou administrativou, práce u nás vás bude bavit.
  • Dostanete možnost volby práce na plný zaměstnanecký úvazek či spolupráci formou obchodní smlouvy (časový fond 160 hodin měsíčně);
  • Pravidelné spravedlivé platové ohodnocení a měsíční odměny bez definice horní hranice.
  • Zaškolení a sdílení know-how nováčkům, rozvoj kompetencí zkušeným obchodníkům.
  • Otevřenost a každodenní přímou podporu regionálního obchodního ředitele i potřebné vybavení pro Vaši práci.
  • Získáte šanci stát se uznávaným odborníkem v oblasti financí a investic, poznáte nové klienty.
  • Zlepšíte své znalosti i obchodní dovednosti.
  • Zprostředkujete unikátní produkty a služby na českém trhu, můžete se podílet i na jejich vývoji.
  • Budete součástí týmu příjemných kolegů, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si.
  • Oceníme Váš talent, vědomosti a zkušenosti.
  • Stanete se našimi dlouhodobými partnery, chcete-li klidně až do důchodu.
  • Zázemí kanceláří a BICZ klientského centra v Hradci Králové, Praze a v Jihlavě.
  • Motivační plán a další benefity, které Vám rádi představíme na osobním setkání.

Co bude Vaší zodpovědností?

  • Vést aktivní samostatné obchodní jednání na privátní i korporátní úrovni,
  • řídit obchodní tým, popř. regionální klientské centrum,
  • podílet se na tvorbě obchodní strategie,
  • rozvíjet a spravovat vlastní klientské portfolio,
  • budovat dlouhodobé vztahy s finančními partnery,
  • jednat vždy seriózně, profesionálně a poctivě,
  • vzdělávat se a být odborníkem v oblasti správy majetku,
  • spolupracovat s regionálním obchodním ředitelem a kolegy,
  • účastnit se pravidelných porad,
  • iniciování účasti na společenských a sportovních akcích a na veřejných vzdělávacích seminářích.

Kdo je náš správný specialista obchodu?

  • Má VŠ vzdělání nebo min. SŠ vzdělání (maturitu),
  • má zkušenosti min. 5 let v oblasti bankovnictví, investování do nemovitostí apod.,
  • zná velmi dobře český finanční trh a umí se v něm pohybovat,
  • uvítá jednoduché administrativní procesy s podporou osobní asistentky,
  • má vybudovanou vlastní klientelu, které může nabídnout další zajímavé finanční možnosti,
  • má reprezentativní vystupování i skvělé komunikační schopnosti,
  • vyhledává nové výzvy, nečeká na zadání úkolu a jedná samostatně.

Kdo se v této pozici najde?

  • Ten, kdo je průbojný a má tah na branku,
  • kdo umí vést a motivovat tým,
  • kdo je aktivní a přemýšlí v souvislostech,
  • kdo se aktivně zajímá o finance a investice,
  • kdo nečeká na úkol a dokáže aktivně oslovit nového klienta,
  • kdo pracuje zodpovědně, je na něho spolehnutí,
  • kdo je orientovaný na výsledek,
  • kdo je rád v kontaktu s lidmi,
  • kdo jedná vždy i za všech okolností férově, slušně a plní své sliby,
  • kdo je týmový hráč a umí dojít ke společnému konsensu,
  • kdo rád jezdí autem a čas pro něj není limitující,
  • kdo je proaktivní a vymýšlí postupy a cesty,
  • kdo chce být sám sebou a ukázat všem, co v něm je!

A co za to?

  • Nebudeme vás zatěžovat předsudky ani zbytečnou administrativou, práce u nás vás bude bavit.
  • Dostanete možnost volby práce na plný zaměstnanecký úvazek či spolupráci formou obchodní smlouvy (časový fond 160 hodin měsíčně).
  • Pravidelné spravedlivé platové ohodnocení a měsíční odměny bez definice horní hranice.
  • Zaškolení a sdílení know-how, rozvoj kompetencí zkušených obchodníků.
  • Budete-li chtít, pomůžeme vám specializovat se v segmentu veřejného, zdravotního a komerčního sektoru.
  • Otevřenost a každodenní přímou podporu regionálního obchodního ředitele i potřebné vybavení pro Vaši práci.
  • Získáte šanci stát se uznávaným profesionálem v oblasti správy majetku a poznáte nové klienty.
  • Zlepšíte své znalosti i obchodní dovednosti.
  • Zprostředkujete unikátní produkty a služby na českém trhu, můžete se podílet i na jejich vývoji.
  • Budete součástí týmu příjemných kolegů, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si.
  • Oceníme Váš talent, vědomosti a zkušenosti.
  • Stanete se našimi dlouhodobými partnery, chcete-li klidně až do důchodu.
  • Zázemí kanceláří a klientského centra v Hradci Králové a v Jihlavě.
  • Motivační plán a další benefity, které Vám rádi představíme na osobním setkání.

Co od Vás rozhodně potřebujeme?

  • stavební vzdělání,
  • znalost ArchiCad, Revit, Cad preference 3D,
  • praktické zkušenosti min. 5 let,
  • nákresy návrhů dle odsouhlasených parametrů,
  • připravit dokumenty ve správný čas, aby je byly úřady schopny schválit v co nejkratším termínu,
  • přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
  • aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.

Co pro Vás bude velkou výhodou?

  • zkušenosti s architekturou i v oblasti engineeringu,
  • schopnost jednat s úřady (např. vymyslet kompromisní řešení, aby byl projekt schválen stavebním úřadem),
  • spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Projektování – návrhy a tvorba výkresové dokumentace (cca 60 % náplně práce).
  • Podílení se na tvorbě rozpočtu – výjezdy k potenciálním akvizicím, kde si prohlédnete, v jakém stavu stavba je a navrhnete, jaké části stavby ponechat a které zrekonstruovat. Pomoc při naceňování dílčích stavebních činností a tvorba odhadu cen rozsahu rekonstrukce. Cílem je „dodržet stanovený rozpočet“.
  • Engineering – tvorba podkladů pro úřady, jednání s úřady či se sousedy.

Kde budete pracovat?

Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty.

Co od Vás rozhodně potřebujeme?

  • stavební vzdělání,
  • zkušenosti z projektového managementu min. 5 let,
  • schopnost jednat s dodavateli a konkrétními úřady v případě potřeby,
  • spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce,
  • přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
  • aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.

Kdo se v této pozici najde?

  • bývalý majitel stavební firmy či zkušený projektový manažer ze stavební společnosti,
  • člověk s praktickými zkušenostmi z pozice stavbyvedoucího, stavebního dozoru či z projekce.

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Projektový management – převzetí projektu v momentu podepsání kupní smlouvy konkrétní nemovitosti a odevzdávání v momentu předání nemovitosti ke kolaudaci.
  • Koordinace – prací projektanta, stavební firmy a stavebního dozoru.
  • Jednání – s dodavateli a zadavateli a s úřady.
  • Tendry, výběrová řízení – v případě potřeby oslovení stavebních firem v lokalitách, kde nejsou nasmlouvaní již osvědčení dodavatelé.
  • Kontrola – že projektant dodal potřebné podklady, že má stavební firma a kooperující profese správné podklady i materiál.
  • Plánování – termínů a zajištění synchronizace pomocných stavebních profesí.
  • Stress management – řešení různých nenadálých situací, které vyvstanou v rámci stavebního řízení.

Kde budete pracovat?

Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Výroba nábytku (lamino, dýha, masiv) na míru;
  • práce v dílně s kolegy, kteří Vás zaučí, vše ukáží a budou Vaší oporou;
  • montáže v jednotlivých nemovitostech po celé ČR dle zakázek holdingu;
  • práce v jednosměnném provozu.

Kdo se v této pozici najde?

  • Ten, kdo má rád práci se dřevem. Dáme šanci absolventům i osobám bez praxe.
  • Ten, kdo má zkušenosti, ale nechce si sám shánět nové zakázky.
  • Ten, kdo je manuálně zručný, u práce přemýšlí a chce se učit nové věci.

Jak se Vám odměníme?

  • Samozřejmě spravedlivou pravidelnou mzdou a potřebným vybavením pro Vaši práci;
  • příjemnými kolegy, kteří se vzájemně respektují a pomáhají si;
  • stálým přívalem práce pro naše projekty;
  • zázemím truhlářské dílny v Jičíně (doprava je možná s kolegy z oblasti Nový Bydžov a Kolínsko).

Zaujala Vás pracovní nabídka? Pojďme si o tom popovídat. Neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Pokud máte zájem o práci v našem týmu, zašlete svůj životopismotivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.

Robin Šimek

“Držíte slovo a stojíte si za svým názorem? Pojďme se sejít.”