Buďte součástí
Naše pracovní prostředí:
- Poskytujeme zázemí stabilní a rychle rostoucí společnosti. Co jiným společnostem trvá dva roky, máme s naším tempem za šest měsíců.
- Ctíme otevřenost, loajalitu a týmovost. Jsme všichni propojeni skrze společnou práci a máme stejný cíl. Člen týmu je pro nás jako člen rodiny.
- All Ages Welcome – jsme studenti i senioři, maminky i tátové. Neděláme rozdíly, vážíme si kohokoli, kdo má chuť zodpovědně pracovat, učit se a je v souladu s našimi hodnotami.
- Vzájemně se od sebe učíme, podporujeme a inspirujeme. Respektujeme názor druhých.
- Nejsme druh korporátu, kde má každý krok jasně stanovená pravidla. Rádi měníme zajeté postupy. Máme spoustu pestré práce, Vaše invence a kreativita dostane rozhodně prostor.
- Vítáme ambice a podporujeme kariérní růst. Je přirozené chtít se rozvíjet a profesně posouvat.
- Children-friendly office. Jsme také rodiče a víme, jak je občas složité skloubit rodinný a pracovní život. Budete-li potřebovat, vezměte si děti do kanceláře.
- Podporujeme zdravý životní styl. Ve zdravém těle zdravý duch. Máme fit občerstvení v kanceláři a samozřejmě – naše pracovní prostředí i služební auta jsou nekuřácká.
- Máme originální a smysluplné firemní benefity. Rádi Vám je představíme při výběrovém řízení.

Milan Filo
“Jste loajální a pracujete na maximum? Dáme Vám šanci.”
Průběh výběrového řízení:
- Nejprve nám, prosím, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.
- Nejpozději do týdne se Vám ozve naše personální oddělení a sdělí další postup (zamítnutí kandidáta s odůvodněním nebo zařazení do výběrového řízení).
- 1. kolo výběrového řízení: spočívá v krátkém telefonickém pohovoru s naším personálním oddělením, kterým zjišťujeme základní informace o Vás.
- 2. kolo výběrového řízení: již proběhne na naší půdě. Za přítomnosti personalisty se setkáte se svým případným budoucím nadřízeným, který Vám zadá praktické testy.
- 3. kolo výběrového řízení: zde se setkáte minimálně s jedním členem nejvyššího vedení holdingu. Poznat se osobně s každým vážným zájemcem o zaměstnání je pro náš management více než důležité.
- V případě všestranné spokojenosti se dohodneme na termínu nástupu.
- Nabídneme Vám možnost volby práce na HPP nebo na ŽL. U hlavního zaměstnaneckého poměru uzavřeme standardně smlouvu na dobu určitou (1 rok) s tříměsíční zkušební dobou. Po vzájemné dohodě prodloužíme po roce smlouvu na dobu neurčitou.

Daniela Filo
“Jste kreativní? Je pro Vás práce současně i největší vášní? Rozčilují Vás všichni, kteří říkají: “to nejde”? Vítejte v našem světě!”
VOLNÉ POZICE
Co od Vás rozhodně potřebujeme?
- stavební vzdělání,
- znalost ArchiCad, Revit, Cad preference 3D,
- praktické zkušenosti min. 5 let,
- nákresy návrhů dle odsouhlasených parametrů,
- připravit dokumenty ve správný čas, aby je byly úřady schopny schválit v co nejkratším termínu,
- přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
- aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.
Co pro Vás bude velkou výhodou?
- zkušenosti s architekturou i v oblasti engineeringu,
- schopnost jednat s úřady (např. vymyslet kompromisní řešení, aby byl projekt schválen stavebním úřadem),
- spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Projektování – návrhy a tvorba výkresové dokumentace (cca 60 % náplně práce).
- Podílení se na tvorbě rozpočtu – výjezdy k potenciálním akvizicím, kde si prohlédnete, v jakém stavu stavba je a navrhnete, jaké části stavby ponechat a které zrekonstruovat. Pomoc při naceňování dílčích stavebních činností a tvorba odhadu cen rozsahu rekonstrukce. Cílem je „dodržet stanovený rozpočet“.
- Engineering – tvorba podkladů pro úřady, jednání s úřady či se sousedy.
Kde budete pracovat?
Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty.
Co od Vás rozhodně potřebujeme?
- stavební vzdělání,
- zkušenosti z projektového managementu min. 5 let,
- schopnost jednat s dodavateli a konkrétními úřady v případě potřeby,
- spoluúčast na vytváření rozpočtu rekonstrukce,
- přítomnost na stavbách, kritické myšlení v souvislostech a ochotu cestovat po ČR,
- aktivní přístup a hledání postupů, jak co zrekonstruovat.
Kdo se v této pozici najde?
- bývalý majitel stavební firmy či zkušený projektový manažer ze stavební společnosti,
- člověk s praktickými zkušenostmi z pozice stavbyvedoucího, stavebního dozoru či z projekce.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Projektový management – převzetí projektu v momentu podepsání kupní smlouvy konkrétní nemovitosti a odevzdávání v momentu předání nemovitosti ke kolaudaci.
- Koordinace – prací projektanta, stavební firmy a stavebního dozoru.
- Jednání – s dodavateli a zadavateli a s úřady.
- Tendry, výběrová řízení – v případě potřeby oslovení stavebních firem v lokalitách, kde nejsou nasmlouvaní již osvědčení dodavatelé.
- Kontrola – že projektant dodal potřebné podklady, že má stavební firma a kooperující profese správné podklady i materiál.
- Plánování – termínů a zajištění synchronizace pomocných stavebních profesí.
- Stress management – řešení různých nenadálých situací, které vyvstanou v rámci stavebního řízení.
Kde budete pracovat?
Většinu času v kanceláři v Hradci Králové + výjezdy na projekty
Pokud máte zájem o práci v našem týmu, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.

Robin Šimek
“Držíte slovo a stojíte si za svým názorem? Pojďme se sejít.”