BUĎTE SOUČÁSTÍ

KARIÉRA V BICZ HOLDINGU

Jste loajální a pracujete na maximum? Držíte slovo a stojíte si za svým názorem? Pojďme se sejít.

Nejsme druh korporátu, kde má každý krok jasně stanovená pravidla. Rádi měníme zajeté postupy. Máme spoustu pestré práce, Vaše invence a kreativita dostane rozhodně prostor. Pokud máte zájem o práci v našem týmu, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: personalistika@bicz.cz.

PRÁVĚ HLEDÁME

Pro dceřinou společnost BICZ Finance a.s. hledáme aktivního, pozitivního a zkušeného obchodníka, bystrého vyjednavače se zdravým sebevědomím, který se nezalekne jakékoliv výzvy. Velkou výhodou je vlastní klientské portfolio.

Co bude Vaší náplní?

  • Akvizice nových klientů a rozvoj klientského portfolia prostřednictvím získaných kontaktů.
  • Realizovat obchody a domluvené schůzky nejen od našeho call centra.
  • Udržovat a prohlubovat vztahy se stávajícími klienty.
  • Obchodní plán, který budete pravidelně naplňovat (u nás se často přeplňuje).
  • Reprezentovat celý náš holding, který mění nejen svět financí, ale i realit.

Bez čeho se neobejdete?

  • Předchozí zkušenost v oblasti privátního bankovnictví min. 3 roky.
  • Smysl pro obchod a orientace na výsledek.
  • Sebemotivace a komunikační dovednosti.
  • Úspěšná historie působení.
  • Příjemné a profesionální vystupování.

Na co se u nás můžete těšit?

  • Nadstandardní finanční ohodnocení.
  • Přestupní bonus pro zajištění stabilního rozjezdu.
  • Časová flexibilita a home office.
  • Designové kanceláře v centrech měst včetně reprezentativních prostor pro obchodní jednání napříč ČR.
  • Profesionální zaškolení.
  • Žádná byrokracie, minimalizace administrativy – vysoká podpora ze strany back office.
  • Širokou nabídku našich propagačních materiálů pro klienty.
  • Skvělý kolektiv a pomoc manažera nejen při adaptaci.
  • Firemní eventy.
  • Nadstandardně vybavené kuchyňky od výběrové kávy všech druhů až po fit svačinky.
  • 200 hodin dovolené, 3 dny Sickdays, masáže v pracovní době a další benefity, které Vám rádi osobně představíme.

Troufnete si řídit celou stavbu od A do Z? Můžete se pochlubit danou zkušeností? Pak jste přesně ten či ta, kterou hledáme.

Co bude Vaší náplní?

  • Projektový management a tvorba rozpočtu – jako projektový/á manažer/ka přebíráte projekt v momentu podepsání kupní smlouvy konkrétní nemovitosti a odevzdáváte jej po dokončení všech prací a po úspěšné kolaudaci. Součástí práce je také tvorba rozpočtu celé stavby.
  • Koordinace – jednáte s dodateli a zadavateli, koordinujete práce projektanta, stavební firmy i stavebního dozoru.
  • Tendry, výběrová řízení – v případě potřeby oslovujete stavební firmy v lokalitách, kde nejsou nasmlouvaní již osvědčení dodavatelé.
  • Plánování – plánujete termíny a zajišťuje synchronizaci pomocných stavebních profesí s úřady.
  • Stress management – řešíte různé nenadálé situace, které vyvstanou v rámci stavebního řízení.

Bez čeho se neobejdete?

  • Zkušenosti z projektového managementu min. 5 let.
  • Sebemotivace a komunikační dovednosti.
  • Schopnost podílet se na rozpočtu rekonstrukce.
  • Vyjednávací dovednosti nejen s dodavateli, ale i s konkrétními úřady.

Na čem budete obvykle pracovat?

  • Kupují se nejčastěji již stojící bytové domy a panelové domy či průmyslové areály.
  • Jedná se buď o kompletní rekonstrukci, kde je měněno vše včetně topení, rozvodů, zdí, oken, podlah atd. anebo o částečnou rekonstrukci bytů či dostavbu podkroví apod. Každý projekt je posuzován individuálně.
  • Pozor! Realizujeme rekonstrukce již stojících staveb a nově developerskou výstavbu nových budov s kapacitou 100 a více bytových jednotek.
  • Místo výkonu práce: zázemí v kancelářích v centru HK + celá ČR dle projektů.

Co můžeme nabídnout?

  • Výběr spolupráce na HPP nebo na IČO.
  • Finanční ohodnocení, které se zasloužíte a k tomu bonusy za zdárně dokončený projekt
  • Notebook, mobilní telefon a služební vozidlo k soukromým účelům v případě potřeby.
  • Nadstandardní občerstvení na pracovišti: výběrová káva, bohatý výběr čajů, ledových nápojů, fit svačinky a jiné.
  • 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days, pružnou pracovní dobu, masáže během pracovní doby a jiné.

Pro dceřinou společnost BICZ Finance a.s. hledáme Specialistu/ku podpory obchodu. Nevadí Vám oslovovat lidi, které osobně neznáte? Máte zkušenosti z klientského servisu nebo call centra? Nejsou pro nás podmínkou, ale mohly by být výhodou. Nemůžete pracovat na plný úvazek? Jste absolventem a nemáte praxi? Nevadí, rádi se Vám přizpůsobíme.

Co bude Váš denní chléb?

  • Krátká telefonická komunikace s klienty – nejedná se o prodej,
  • efektivní plánování a organizace pracovního dne,
  • vedení příslušné dokumentace,
  • spolupráce s ostatními členy týmu.

Bez čeho se neobejdete?

  • Skvělé komunikační dovednosti,
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • MS Office – standardní uživatel,
  • kultivovaný projev a empatie.

Bude se Vám u nás líbit protože:

  • Stanete se členem obchodního týmu, který Vám bude oporou nejen na začátku,
  • 25 dnů dovolené, 3 sick days,
  • firemní notebook a telefon,
  • Vás budeme vzdělávat a bereme to jako samozřejmost,
  • motivací pro Vás bude nejen mzda, ale i bonusový program s ní spojený,
  • můžete mít k dispozici firemní masérku,
  • budete trávit čas v exkluzivním prostředí nových kanceláří v centru města,
  • čeká na Vás kuchyňka plná dobrot, např. fit svačinky, výběr chlazených nápojů, skvělá káva atd.

NABÍZÍME

  • Zázemí stabilní a rychle rostoucí společnosti. Co jiným společnostem trvá dva roky, máme s naším tempem za šest měsíců.

  • Otevřenost, loajalitu a týmovost. Jsme všichni propojeni skrze společnou práci a máme stejný cíl. Člen týmu je pro nás jako člen rodiny.

  • All Ages Welcome – jsme studenti i senioři, maminky i tátové. Neděláme rozdíly, vážíme si kohokoli, kdo má chuť zodpovědně pracovat, učit se a je v souladu s našimi hodnotami.

  • Vzájemně se od sebe učíme, podporujeme a inspirujeme. Respektujeme názor druhých.

  • Vítáme ambice a podporujeme kariérní růst. Je přirozené chtít se rozvíjet a profesně posouvat.

  • Children-friendly office. Jsme také rodiče a víme, jak je občas složité skloubit rodinný a pracovní život. Budete-li potřebovat, vezměte si děti do kanceláře.

  • Podporujeme zdravý životní styl. Ve zdravém těle zdravý duch. Máme fit občerstvení v kanceláři a samozřejmě – naše pracovní prostředí i služební auta jsou nekuřácká.

  • Máme originální a smysluplné firemní benefity. Rádi Vám je představíme při výběrovém řízení.